.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار شاهچراغي:جهاد و شهادت همزاد انقلاب هستند

فرمانده سپاه كربلاي مازندران با اشاره به شهادت سردار شوشتري و جمعي از فرماندهان سپاه سيستان و بلوچستان گفت: جهاد و شهادت همزاد انقلاب هستند.

سردار سيد‌تقي شاهچراغي ظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه با اشاره به شهادت جانشين نيروي زميني سپاه و فرماندهان و سران طوائف در سيستان و بلوچستان افزود: با شهادت سرداران عاشورايي انقلاب بالنده‌تر به راه خويش ادامه مي‌دهد.
وي تصريح كرد: انقلاب اسلامي علاوه بر هويت نظامي مدعي پاسداري از انقلاب است كه چشم و دل بسياري از جهانيان به سوي ان معطوف است.
شاهچراغي اظهار داشت: دشمنان انقلاب با استفاده از همه حربه‌هاي ممكن درصدد تضعيف نظام اسلامي و تاثيرگذاري بر روي مدافعان اين مرز و بوم هستند.
وي خاطرنشان كرد: عنصر بصيرت كارآمدترين وسيله براي مقابله با هجوم گسترده معاندان است.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران گفت: تمام فرمانده‌هان و مسئولان در رده‌هاي مختلف سپاه و بسيج بايد در تقويت تربيت ديني و تبيين مباني اعتقادي را در راس فعاليت‌هاي خويش قرار دهند.
وي ادامه داد: دشمنان همواره از افراد متزلزل به عنوان پل ورودي به جبهه انقلابيون استفاده مي‌كنند و كم‌كم به نهادينه‌سازي افكار و عقايد فاسد خود مي‌پردازند.
شاهچراغي در پايان با تاكيد بر استفاده از همه مقدورات و ظرفيت‌ها براي كارآمدسازي و توانمندكردن سازمان بسيج گفت: هر كس در هر جايگاهي كه قرار دارد، بايد خود را در تقويت روح بسيجي و حضور دائمي در اين سنگر مسئول بداند/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.